Wie wordt ondernemer van het jaar?

24 september 2019 om 15:18 Algemeen

Column Ike Bekking

Kent u dat? Iets telefonisch moeten regelen en dan een medewerker van een callcenter aan de telefoon krijgen die de situatie maar niet begrijpen wil? Of iets uit moeten leggen aan iemand bij een servicebalie die totaal niet weet waar je het over hebt? Daar kan je het verschrikkelijk warm van krijgen……

In de aanloop naar de verkiezing van de Biltse ondernemer van het jaar wil ik graag een ervaring met u delen. Onlangs deed ik grote boodschappen bij de Plus in Bilthoven. Het was voor de opening in de Galerie en het was veel. Ik ben een grote fan van de handscanner want dan kan alles meteen in de tas ipv eerst in de kar, dan op de band en dan pas in de tas, lekker efficiënt en bij de Plus heb je geen klantenkaart nodig, dat vind ik fijn. Toen ik bijna klaar was, einde van de vrijdagmiddag, drukke week achter de rug en drukke zaterdag en zondag voor de boeg……toen viel de scanner uit.

In eerste instantie meldde ik me bij de jongen bij de kassa die mij allervriendelijkst aanbood om even een nieuwe scanner te pakken, zodat ik alles opnieuw zou kunnen scannen maar dat was ik beslist niet van plan. Verder dan maar naar de servicebalie; daar keek het dienstdoende meisje me wat hopeloos aan en ik voelde mijn onmacht groeien.

De redding kwam van een kordate dame: waar staat uw kar? “Komt u maar mee”! En in een vloek en een zucht lagen alle boodschappen op de band, werden gescand en weer in mijn tassen gedaan, het totaalbedrag klopte exact en wat was ik geholpen. Bij het verlaten van de winkel kreeg ik zelfs een bloemetje mee voor het ongemak. Mijn dag kon niet meer stuk!

Ludieke acties, ruime openingstijden, een goed assortiment en fantastische service maken dat de Plus van Gert Smit en zijn team de terechte ondernemer van het jaar in 2017 was.

Wie gaat u dit jaar nomineren? Het kan tot het einde van de maand.

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie