Persbericht Voetreflexmassage bij Mma Lokaal Bilthoven 26-06

Voetreflexmassage rondom zwangerschap en bij jonge kinderen

Mama Lokaal en voorleeskwartiertje

Woensdag 26 juni a.s. van 10.00 – 11.30 uur

Bibliotheek Idea Bilthoven, Planetenplein 2, Bilthoven

Wat is voetreflexologie en wat kan het betekenen rondom zwangerschap en na de bevalling?

Antine Breimer vertelt er alles over deze ochtend. Onderwerpen die aan de orde komen zijn kinderwens, klachten tijdens en na de zwangerschap, ondersteunen van de bevalling rond de 40 weken en herstel en hervinden hormonale balans na de bevalling.

Aan het eind van deze informatieochtend zullen er een aantal praktische massagegrepen voor zowel ouder als kind worden gedemonstreerd. We beginnen met het voorleeskwartiertje om 10.00 uur.

Kom je ook?

Over Mama Lokaal
Mama Lokaal is een ontmoetingsplek voor (bijna) moeders maar ook vaders, grootouders en verzorgenden met kinderen tot 4 jaar kunnen elke woensdagochtend tussen 10.00 – 11.30 uur (inclusief voorleeskwartiertje) gratis en vrijblijvend binnenlopen bij Mama Lokaal in Bibliotheek Idea Bilthoven, Planetenplein 2, Bilthoven

Mama Lokaal Whatsapp

Er is ook een Mama Lokaal Whatsapp groep voor Bilthoven. Hierin houden we elkaar op de hoogte van activiteiten, kun je elkaar vragen voorleggen over bijvoorbeeld opvoeding en worden er tips uitgewisseld. Wil je toegevoegd worden? Mail dan je naam en telefoonnummer naar debilt@ouderslokaal.nl. Vermeld daarbij om welk Mama Lokaal het gaat.

Over Ouders Lokaal
Ouders Lokaal is een platform voor en door ouders en is er op gericht om ouders/opvoeders via leuke activiteiten met elkaar in verbinding te brengen. Ouders Lokaal heeft als doel dat ouders/opvoeders het gewoon gaan vinden om met elkaar te praten over opvoeding en tevens ervaringen te delen om zo ook van elkaar te leren. Tevens hoopt Ouders Lokaal dat door ouders met elkaar te verbinden er leuke initiatieven ontstaan die gezamenlijk gerealiseerd kunnen worden binnen de gemeente. Ouders Lokaal is een samenwerking met het CJG (Centrum voor Jeugd en Gezin).

Ouders Lokaal kent de volgende initiatieven:

Mama Lokaal: wekelijkse ontmoeting voor (bijna) jonge moeders

Workshops Lokaal: inspireert, informeert en verbindt ouders via workshops en lezingen

School Lokaal: creëert ontmoetingsplekken in school voor ouders

Droom Lokaal: projecten bedacht door en voor ouders (en kinderen).